O1 Abstract
Varhaiskasvatuksen arvioinnin rakentuminen Suomessa (2022)
Siippainen, A., & Pitkänen, H. (2022). Varhaiskasvatuksen arvioinnin rakentuminen Suomessa. In Kasvatustieteen päivät Oulussa 24.-25.11.2022 : moniäänisyys kasvatuksen muuttuvassa maailmassa : abstraktikirja (pp. 80-81). Suomen kasvatustieteellinen seura. https://drive.google.com/file/d/16dfiDRuolKfBJw10v_PUqOeN7SvPMZDm/view
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Siippainen, Anna; Pitkänen, Hannele
Parent publication: Kasvatustieteen päivät Oulussa 24.-25.11.2022 : moniäänisyys kasvatuksen muuttuvassa maailmassa : abstraktikirja
Place and date of conference: Oulu, Suomi, 24.-25.11.2022
Publication year: 2022
Pages range: 80-81
Number of pages in the book: 245
Publisher: Suomen kasvatustieteellinen seura
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: https://drive.google.com/file/d/16dfiDRuolKfBJw10v_PUqOeN7SvPMZDm/view
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84738
Keywords: early childhood education and care; evaluation; genealogy (philosophy); documents; Early Childhood Education and Care Act
Free keywords: dokumenttianalyysi
Contributing organizations
Related projects
- Educating the Evaluative Soul? Enactments and Pupils’ Lived Experiences of the Politics of the Pupil Self-evaluation.
- Pitkänen, Hannele
- Research Council of Finland
Ministry reporting: Won't be reported