A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Mobile customer relationship management – underlying issues and challenges (2007)
Sinisalo, J., Salo, J., Karjaluoto, H., & Leppäniemi, M. (2007). Mobile customer relationship management – underlying issues and challenges. Business Process Management Journal, 13(6), 771-787. https://doi.org/10.1108/14637150710834541
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Sinisalo, Jaakko; Salo, Jari; Karjaluoto, Heikki; Leppäniemi, Matti
Lehti tai sarja: Business Process Management Journal
ISSN: 1463-7154
Julkaisuvuosi: 2007
Volyymi: 13
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 771-787
Kustantaja: Emerald
Kustannuspaikka: UK
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/14637150710834541
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: suhdemarkkinointi
Vapaat asiasanat: mobiilit kommunikaatiojärjestelmät; asiakassuhteet
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated