A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Mobile customer relationship management – underlying issues and challenges (2007)


Sinisalo, J., Salo, J., Karjaluoto, H., & Leppäniemi, M. (2007). Mobile customer relationship management – underlying issues and challenges. Business Process Management Journal, 13(6), 771-787. https://doi.org/10.1108/14637150710834541


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSinisalo, Jaakko; Salo, Jari; Karjaluoto, Heikki; Leppäniemi, Matti

Lehti tai sarjaBusiness Process Management Journal

ISSN1463-7154

Julkaisuvuosi2007

Volyymi13

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot771-787

KustantajaEmerald

KustannuspaikkaUK

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/14637150710834541

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatsuhdemarkkinointi

Vapaat asiasanatmobiilit kommunikaatiojärjestelmät; asiakassuhteet

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 07:51