B2 Book section
Adbusters-lehden "provocatio ad populum": klassista pilkkaretoriikkaa kulutuskulttuurikriittisessä tekstissä (2007)


Haapala, T. (2007). Adbusters-lehden "provocatio ad populum": klassista pilkkaretoriikkaa kulutuskulttuurikriittisessä tekstissä. In T. Haapala, & H.-M. Kivistö (Eds.), Vai pelkkää retoriikkaa? 10: Aika poliittisia siirtoja! Paluita, hetkiä, näköaloja (pp. 35-53). Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, valtio-oppi. Julkaisuja Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, valtio-oppi, 80.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsHaapala, Taru

Parent publicationVai pelkkää retoriikkaa? 10: Aika poliittisia siirtoja! Paluita, hetkiä, näköaloja

Parent publication editorsHaapala, Taru; Kivistö, Hanna-Mari

ISBN978-951-39-2952-7

Edition1.

Journal or seriesJulkaisuja Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, valtio-oppi

ISSN1239-5498

Publication year2007

Number in series80

Pages range35-53

PublisherJyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, valtio-oppi

Place of PublicationJyväskylä

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Publication open accessNot open

Publication channel open access


Keywordsconsumer culture

Free keywordsclassical rhetoric; Adbusters; deliberation; North America

Fields of science:


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Preliminary JUFO ratingNot rated


Last updated on 2023-02-02 at 03:00