B2 Book section
Adbusters-lehden "provocatio ad populum": klassista pilkkaretoriikkaa kulutuskulttuurikriittisessä tekstissä (2007)
Haapala, T. (2007). Adbusters-lehden "provocatio ad populum": klassista pilkkaretoriikkaa kulutuskulttuurikriittisessä tekstissä. In T. Haapala, & H.-M. Kivistö (Eds.), Vai pelkkää retoriikkaa? 10: Aika poliittisia siirtoja! Paluita, hetkiä, näköaloja (pp. 35-53). Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, valtio-oppi. Julkaisuja Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, valtio-oppi, 80.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Haapala, Taru
Parent publication: Vai pelkkää retoriikkaa? 10: Aika poliittisia siirtoja! Paluita, hetkiä, näköaloja
Parent publication editors: Haapala, Taru; Kivistö, Hanna-Mari
ISBN: 978-951-39-2952-7
Edition: 1.
Journal or series: Julkaisuja Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, valtio-oppi
ISSN: 1239-5498
Publication year: 2007
Number in series: 80
Pages range: 35-53
Publisher: Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, valtio-oppi
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Keywords: consumer culture
Free keywords: classical rhetoric; Adbusters; deliberation; North America
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Preliminary JUFO rating: Not rated