A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Underlying entrepreneurial marketing construct and technology firm performance - formulating hypotheses (2007)


Suoranta, M., Kulmala, K., & Seppä, M. (2007). Underlying entrepreneurial marketing construct and technology firm performance - formulating hypotheses. In ICSB World Conference Proceedings (pp. 1-13, CD-ROM). ICSB.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Suoranta, Mari; Kulmala, Kimmo; Seppä, Marko

Emojulkaisu: ICSB World Conference Proceedings

ISBN: 951-564-262-0

Julkaisuvuosi: 2007

Artikkelin sivunumerot: 1-13, CD-ROM

Kustantaja: ICSB

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: englanti

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin


Vapaat asiasanat: yrittäjämäinen markkinointi; teknologiayritys; hypoteesi

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Alustava JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2020-13-10 klo 22:45