A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Teaching Language Learners in the Science Classroom : A Case Study in a Norwegian Secondary School (2022)


Bjartan, P. K., & Harju-Luukkainen, H. (2022). Teaching Language Learners in the Science Classroom : A Case Study in a Norwegian Secondary School. In A. Hellman, & S. Garvis (Eds.), Local Childhoods in Global Times (pp. 150-167). Intellect. https://doi.org/10.1386/9781789386073_9


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatBjartan, Pål K.; Harju-Luukkainen, Heidi

EmojulkaisuLocal Childhoods in Global Times

Emojulkaisun toimittajatHellman, Anette; Garvis, Susanne

ISBN978-1-78938-607-3

eISBN978-1-78938-608-0

Julkaisuvuosi2022

Ilmestymispäivä31.10.2022

Artikkelin sivunumerot150-167

Kirjan kokonaissivumäärä224

KustantajaIntellect

KustannuspaikkaBristol

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1386/9781789386073_9

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatkieltenopetusvieraskielinen opetusluonnontieteettapaustutkimus


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 18:47