B2 Book section
Varhaiskasvatuksen opettajuuden tulevaisuutta rakentamassa : sisällönanalyysi ohjausasiakirjojen tulevaisuusnäkökulmasta (2022)
Kangas, J., & Harju-Luukkainen, H. (2022). Varhaiskasvatuksen opettajuuden tulevaisuutta rakentamassa : sisällönanalyysi ohjausasiakirjojen tulevaisuusnäkökulmasta. In S. Havu-Nuutinen, R. Korhonen, & R. Rouvinen (Eds.), Tutkimuksesta ja kokemuksesta vahvuutta varhaiskasvatukseen (pp. 106-119). Itä-Suomen yliopisto. Publications of the University of Eastern Finland : Reports and Studies in Education, Humanities, and Theology, 23. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-61-4446-7
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi
Parent publication: Tutkimuksesta ja kokemuksesta vahvuutta varhaiskasvatukseen
Parent publication editors: Havu-Nuutinen, Sari; Korhonen, Riitta; Rouvinen, Ritva
ISBN: 978-952-61-4445-0
eISBN: 978-952-61-4446-7
Journal or series: Publications of the University of Eastern Finland : Reports and Studies in Education, Humanities, and Theology
ISSN: 1798-5641
eISSN: 1798-565X
Publication year: 2022
Publication date: 25/01/2022
Number in series: 23
Pages range: 106-119
Number of pages in the book: 177
Publisher: Itä-Suomen yliopisto
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-61-4446-7
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85296
Keywords: early childhood education and care; early childhood education and care teachers; professional development; competence needs; human agency; teacher training; education policy; documents; content analysis
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2022