B2 Book section
Varhaiskasvatuksen opettajuuden tulevaisuutta rakentamassa : sisällönanalyysi ohjausasiakirjojen tulevaisuusnäkökulmasta (2022)


Kangas, J., & Harju-Luukkainen, H. (2022). Varhaiskasvatuksen opettajuuden tulevaisuutta rakentamassa : sisällönanalyysi ohjausasiakirjojen tulevaisuusnäkökulmasta. In S. Havu-Nuutinen, R. Korhonen, & R. Rouvinen (Eds.), Tutkimuksesta ja kokemuksesta vahvuutta varhaiskasvatukseen (pp. 106-119). Itä-Suomen yliopisto. Publications of the University of Eastern Finland : Reports and Studies in Education, Humanities, and Theology, 23. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-61-4446-7


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsKangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi

Parent publicationTutkimuksesta ja kokemuksesta vahvuutta varhaiskasvatukseen

Parent publication editorsHavu-Nuutinen, Sari; Korhonen, Riitta; Rouvinen, Ritva

ISBN978-952-61-4445-0

eISBN978-952-61-4446-7

Journal or seriesPublications of the University of Eastern Finland : Reports and Studies in Education, Humanities, and Theology

ISSN1798-5641

eISSN1798-565X

Publication year2022

Publication date25/01/2022

Number in series23

Pages range106-119

Number of pages in the book177

PublisherItä-Suomen yliopisto

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttp://urn.fi/URN:ISBN:978-952-61-4446-7

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85296


Keywordsearly childhood education and careearly childhood education and care teachersprofessional developmentcompetence needshuman agencyteacher trainingeducation policydocumentscontent analysis


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2022


Last updated on 2024-22-04 at 20:24