B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
School‐Relevant Language As a Meaning‐Making Activity : A CLIL Perspective : A Commentary on “Midadolescents’ Language Learning at School : Toward More Just and Scientifically Rigorous Practices in Research and Education” (2023)


Nikula, T. (2023). School‐Relevant Language As a Meaning‐Making Activity : A CLIL Perspective : A Commentary on “Midadolescents’ Language Learning at School : Toward More Just and Scientifically Rigorous Practices in Research and Education”. Language Learning, 73(S2), 243-247. https://doi.org/10.1111/lang.12565


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNikula, Tarja

Lehti tai sarjaLanguage Learning

ISSN0023-8333

eISSN1467-9922

Julkaisuvuosi2023

Ilmestymispäivä28.02.2023

Volyymi73

Lehden numeroS2

Artikkelin sivunumerot243-247

KustantajaWiley

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/lang.12565

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89692

LisätietojaOpen Peer Commentary


YSO-asiasanatvieraskielinen opetuskielen oppiminentieteellinen ajattelutieteellinen tietomonilukutaitotekstitaitokielellinen vuorovaikutus


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2023


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 18:16