B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
School‐Relevant Language As a Meaning‐Making Activity : A CLIL Perspective : A Commentary on “Midadolescents’ Language Learning at School : Toward More Just and Scientifically Rigorous Practices in Research and Education” (2023)
Nikula, T. (2023). School‐Relevant Language As a Meaning‐Making Activity : A CLIL Perspective : A Commentary on “Midadolescents’ Language Learning at School : Toward More Just and Scientifically Rigorous Practices in Research and Education”. Language Learning, 73(S2), 243-247. https://doi.org/10.1111/lang.12565
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nikula, Tarja
Lehti tai sarja: Language Learning
ISSN: 0023-8333
eISSN: 1467-9922
Julkaisuvuosi: 2023
Ilmestymispäivä: 28.02.2023
Volyymi: 73
Lehden numero: S2
Artikkelin sivunumerot: 243-247
Kustantaja: Wiley
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/lang.12565
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89692
Lisätietoja: Open Peer Commentary
YSO-asiasanat: vieraskielinen opetus; kielen oppiminen; tieteellinen ajattelu; tieteellinen tieto; monilukutaito; tekstitaito; kielellinen vuorovaikutus
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2023