B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Perspectives of professional development (1999)
Kalin, M., & Räsänen, A. (1999). Perspectives of professional development. In A. Räsänen, & E. Randell (Eds.), Towards Learner and Teacher Autonomy - Self-directed larning as a departmental policy for quality development in Language Centre instruction (pp. 90-94). Jyväskylän yliopiston kielikeskus. Jyväskylän yliopiston kielikeskus Raportteja, 3.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kalin, Maija; Räsänen, Anne
Emojulkaisu: Towards Learner and Teacher Autonomy - Self-directed larning as a departmental policy for quality development in Language Centre instruction
Emojulkaisun toimittajat: Räsänen, Anne; Randell, Elina
ISBN: 951-39-0513-6
Lehti tai sarja: Jyväskylän yliopiston kielikeskus Raportteja
ISSN: 1238-8750
Julkaisuvuosi: 1999
Sarjan numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 90-94
Kustantaja: Jyväskylän yliopiston kielikeskus
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated