B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
A German Text Comprehension Course - Scientific Reading for a Heterogenous Group (1999)
Pulkkinen, M. (1999). A German Text Comprehension Course - Scientific Reading for a Heterogenous Group. In A. Räsänen, & E. Randell (Eds.), Towards learner and Teacher Autonomy - Self-Directed learning as a departmental policy for Quality Development in language Centre Instruction. (pp. 49-53). Jyväskylän yliopiston kielikeskus. Jyväskylän yliopiston kielikeskus, raportteja, 3.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pulkkinen, Mirja
Emojulkaisu: Towards learner and Teacher Autonomy - Self-Directed learning as a departmental policy for Quality Development in language Centre Instruction.
Emojulkaisun toimittajat: Räsänen, Anne; Randell, Elina
ISBN: 951-39-0513-6
Lehti tai sarja: Jyväskylän yliopiston kielikeskus, raportteja
ISSN: 1238-8750
Julkaisuvuosi: 1999
Sarjan numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 49-53
Kustantaja: Jyväskylän yliopiston kielikeskus
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: German language; text comprehension; learner autonomy; self-directed learning; task based learning; content based learning
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated