B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
A German Text Comprehension Course - Scientific Reading for a Heterogenous Group (1999)


Pulkkinen, M. (1999). A German Text Comprehension Course - Scientific Reading for a Heterogenous Group. In A. Räsänen, & E. Randell (Eds.), Towards learner and Teacher Autonomy - Self-Directed learning as a departmental policy for Quality Development in language Centre Instruction. (pp. 49-53). Jyväskylän yliopiston kielikeskus. Jyväskylän yliopiston kielikeskus, raportteja, 3.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPulkkinen, Mirja

EmojulkaisuTowards learner and Teacher Autonomy - Self-Directed learning as a departmental policy for Quality Development in language Centre Instruction.

Emojulkaisun toimittajatRäsänen, Anne; Randell, Elina

ISBN951-39-0513-6

Lehti tai sarjaJyväskylän yliopiston kielikeskus, raportteja

ISSN1238-8750

Julkaisuvuosi1999

Sarjan numero3

Artikkelin sivunumerot49-53

KustantajaJyväskylän yliopiston kielikeskus

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Vapaat asiasanatGerman language; text comprehension; learner autonomy; self-directed learning; task based learning; content based learning

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-02-02 klo 06:40