B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
A German Text Comprehension Course - Scientific Reading for a Heterogenous Group (1999)


Pulkkinen, M. (1999). A German Text Comprehension Course - Scientific Reading for a Heterogenous Group. In A. Räsänen, & E. Randell (Eds.), Towards learner and Teacher Autonomy - Self-Directed learning as a departmental policy for Quality Development in language Centre Instruction. (pp. 49-53). Jyväskylä, Finland: Jyväskylän yliopiston kielikeskus.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pulkkinen, Mirja

Emojulkaisu: Towards learner and Teacher Autonomy - Self-Directed learning as a departmental policy for Quality Development in language Centre Instruction.

Emojulkaisun toimittajat: Räsänen, Anne; Randell, Elina

ISBN: 951-39-0513-6

Lehti tai sarja: Jyväskylän yliopiston kielikeskus, raportteja

ISSN: 1238-8750

Julkaisuvuosi: 1999

Sarjan numero: 3

Artikkelin sivunumerot: 49-53

Kustantaja: Jyväskylän yliopiston kielikeskus

Kustannuspaikka: Jyväskylä

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: englanti

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin


Vapaat asiasanat: German language; text comprehension; learner autonomy; self-directed learning; task based learning; content based learning

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Alustava JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2020-14-10 klo 18:05