A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Field-Specific Educational Practices as a Source for Students' Vocational Identity Formation (2008)


Virtanen, A., Tynjälä, P., & Stenström, M.-L. (2008). Field-Specific Educational Practices as a Source for Students' Vocational Identity Formation. In S. Billett, C. Harteis, & A. Eteläpelto (Eds.), Emerging Perspectives of Workplace Learning (pp. 19-34). Sense. https://doi.org/10.1163/9789087906450_003


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatVirtanen, Anne; Tynjälä, Päivi; Stenström, Marja-Leena

EmojulkaisuEmerging Perspectives of Workplace Learning

Emojulkaisun toimittajatBillett, Stephen; Harteis, Christian; Eteläpelto, Anneli

ISBN978-90-8790-643-6

Julkaisuvuosi2008

Artikkelin sivunumerot19-34

KustantajaSense

KustannuspaikkaRotterdam

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1163/9789087906450_003

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41335


YSO-asiasanatammatillinen koulutustyössäoppiminen

Vapaat asiasanatammatillinen identiteetti; ammattiosaamisen näytöt

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 14:58