A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Field-Specific Educational Practices as a Source for Students' Vocational Identity Formation (2008)
Virtanen, A., Tynjälä, P., & Stenström, M.-L. (2008). Field-Specific Educational Practices as a Source for Students' Vocational Identity Formation. In S. Billett, C. Harteis, & A. Eteläpelto (Eds.), Emerging Perspectives of Workplace Learning (pp. 19-34). Sense. https://doi.org/10.1163/9789087906450_003
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Virtanen, Anne; Tynjälä, Päivi; Stenström, Marja-Leena
Emojulkaisu: Emerging Perspectives of Workplace Learning
Emojulkaisun toimittajat: Billett, Stephen; Harteis, Christian; Eteläpelto, Anneli
ISBN: 978-90-8790-643-6
Julkaisuvuosi: 2008
Artikkelin sivunumerot: 19-34
Kustantaja: Sense
Kustannuspaikka: Rotterdam
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1163/9789087906450_003
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41335
YSO-asiasanat: ammatillinen koulutus; työssäoppiminen
Vapaat asiasanat: ammatillinen identiteetti; ammattiosaamisen näytöt
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated