O4 Muu kirjoitus
Why does analysis of educational policy documents across countries matter? (2023)
Tarnanen, M. (2023, 3.4.2023). Why does analysis of educational policy documents across countries matter?. TEAMS - Teaching that matters for migrant students. http://migrant-education.net/why-analysis-of-educational-policy-documents-across-countries-matters/
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tarnanen, Mirja
Lehti tai sarja: TEAMS - Teaching that matters for migrant students
Julkaisuvuosi: 2023
Ilmestymispäivä: 03.04.2023
Volyymi: 3.4.2023
Kustantaja: University of Edinburgh; Jyväskylän yliopisto; Turun yliopisto; Stockholm University
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://migrant-education.net/why-analysis-of-educational-policy-documents-across-countries-matters/
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86489
Tiivistelmä
In order to understand at the policy level how school communities should work to promote integration of pupils with migrant backgrounds, TEAMS studied the educational policy documents that frame and guide teaching and learning practices in Finland, Sweden, and Scotland.
YSO-asiasanat: kotoutuminen (maahanmuuttajat); koululaiset; toimijuus; osallisuus; koulutusjärjestelmät; koululaitos; koulutuspolitiikka; asiakirjat; kansainvälinen vertailu
Vapaat asiasanat: Suomi; Ruotsi; Skotlanti
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Teaching that Matters for Migrant Students: Understanding Levers of Integration in Scotland, Finland and Sweden
- Hökkä, Päivi
- NordForsk
OKM-raportointi: Ei raportoida