B1 Non-refereed journal articles
Vertaisryhmämentorointi uusien opettajien tukena (2023)


Pennanen, M. (2023). Vertaisryhmämentorointi uusien opettajien tukena. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 33(1), 4-11. https://bulletin.nmi.fi/2023/04/17/vertaisryhmamentorointi-uusien-opettajien-tukena/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsPennanen, Matti

Journal or seriesOppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin

ISSN2342-9046

Publication year2023

Publication date17/04/2023

Volume33

Issue number1

Pages range4-11

PublisherNiilo Mäki Instituutti

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://bulletin.nmi.fi/2023/04/17/vertaisryhmamentorointi-uusien-opettajien-tukena/

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessPartially open access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86624

Additional informationLectio praecursoria


Abstract

Matti Pennanen KM Matti Pennasen kasvatustieteen väitöskirja “Practice Architectures of Peer-Group Mentoring in New Teachers’ Professional Development” tarkastettiin 14.1.2023 Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnassa. Vastaväittäjänä toimi professori Laura Hirsto Itä-Suomen yliopistosta ja kustoksena professori Hannu L. T. Heikkinen Koulutuksen tutkimuslaitoksesta (KTL).


Keywordsteachersprofessional developmentfamiliarisationmentoringlearningpeer learningpeer groups


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2023


Last updated on 2024-15-06 at 23:26