A3 Book section, Chapters in research books
Hyvinvoinnin asema maahanmuuttajien lukutaitokoulutuksen opetussuunnitelmissa (2023)


Tammelin-Laine, T. (2023). Hyvinvoinnin asema maahanmuuttajien lukutaitokoulutuksen opetussuunnitelmissa. In J. Paananen, C. Lindholm, M. Lindeman, & M. Luodonpää-Manni (Eds.), Kieli, hyvinvointi ja haavoittuvuus : kohti kielellistä osallisuutta (pp. 99-119). Gaudeamus.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsTammelin-Laine, Taina

Parent publicationKieli, hyvinvointi ja haavoittuvuus : kohti kielellistä osallisuutta

Parent publication editorsPaananen, Jenny; Lindholm, Camilla; Lindeman, Meri; Luodonpää-Manni, Milla

ISBN978-952-345-216-9

eISBN978-952-345-833-8

Publication year2023

Publication date03/05/2023

Pages range99-119

Number of pages in the book288

PublisherGaudeamus

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Publication open accessNot open

Publication channel open access


Abstract

Tämä tutkimus keskittyy lukutaitokoulutuksissa opiskelevien maahanmuuttaja-aikuisten hyvinvoinnin, kotoutumisen tai integraation, osallisuuden ja osallistumisen huomioimiseen koulutuksia ohjaavissa asiakirjoissa.


Keywordsimmigrantsliteracylanguage teachingcurriculaintegration of migrantsmigrant integrationinvolvement (participation)participationwell-being


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2023

Preliminary JUFO rating2


Last updated on 2024-03-04 at 18:17