D1 Article in a trade journal
Toisen asteen opiskelijat pääosin tyytyväisiä opinto-ohjauksen saatavuuteen ja riittävyyteen (2023)


Kettunen, J., & Ruusuvirta-Uuksulainen, O. (2023). Toisen asteen opiskelijat pääosin tyytyväisiä opinto-ohjauksen saatavuuteen ja riittävyyteen. Ajankohtaista elinikäisestä ohjauksesta, 2023(26), 6-7. https://peda.net/hankkeet/elotori/ajankohtaiskatsaus/nro26/4


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsKettunen, Jaana; Ruusuvirta-Uuksulainen, Outi

Journal or seriesAjankohtaista elinikäisestä ohjauksesta

Publication year2023

Volume2023

Issue number26

Pages range6-7

PublisherELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://peda.net/hankkeet/elotori/ajankohtaiskatsaus/nro26/4

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88330

Additional informationRaportti: Kettunen, J., Ruusuvirta-Uuksulainen, O., Rautopuro, J., Vuorinen, R., Piirilä, E. (2023). Lukiokoulutuksen ja ammatillisen koulutuksen opinto-ohjauksen määrällinen saatavuus ja riittävyys. Raportteja ja työpapereita.1. Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos.https://doi.org/10.17011/ktl-rt/1


Abstract

Jyväskylän yliopiston Koulutuksen tutkimuslaitos (KTL) on selvittänyt OKM:n toimeksiannosta lukiokoulutuksen ja ammatillisen koulutuksen opinto-ohjauksen määrällistä saatavuutta ja riittävyyttä sekä resursoinnin keskeisiä puutteita ja kehittämiskohteita opiskelijoiden, ohjausta toteuttavan henkilöstön ja koulutuksen järjestäjien näkökulmista.


Keywordssecondary educationvocational education and traininggeneral upper secondary schooleducational counsellingcareer planninglifelong learningdirection (instruction and guidance)servicesexperiences (knowledge)contentmentpupil counsellingstudy counsellors


Contributing organizations


Ministry reportingYes

VIRTA submission year2023


Last updated on 2024-12-10 at 17:01