O4 Other text
Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille (2023)
Järvinen, A. (2023, 22.2.2023). Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille. OSC Blogi. https://osc.jyu.fi/fi/blogi/kasvokkainen-asiakaspalvelu-on-tarkeaa-kirjaston-asiakkaille
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Järvinen, Annikki
Journal or series: OSC Blogi
Publication year: 2023
Publication date: 22/02/2023
Volume: 22.2.2023
Publisher: Jyväskylän yliopisto, Avoimen tiedon keskus
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: https://osc.jyu.fi/fi/blogi/kasvokkainen-asiakaspalvelu-on-tarkeaa-kirjaston-asiakkaille
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88307
Keywords: libraries; customer service; feedback
Contributing organizations
Ministry reporting: Won't be reported