A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Collaboration between CLIL teachers (2024)


Moate, J. (2024). Collaboration between CLIL teachers. In D. L. Banegas, & S. Zappa-Hollman (Eds.), The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning (pp. 177-191). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003173151-15


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMoate, Josephine

EmojulkaisuThe Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning

Emojulkaisun toimittajatBanegas, Dario Luis; Zappa-Hollman, Sandra

ISBN978-1-032-00195-1

eISBN978-1-003-17315-1

Julkaisuvuosi2024

Ilmestymispäivä03.07.2023

Artikkelin sivunumerot177-191

Kirjan kokonaissivumäärä568

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.4324/9781003173151-15

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94356


Tiivistelmä

This chapter focuses on why collaboration between CLIL teachers is important and necessary for effective and rewarding CLIL implementation. This chapter outlines different forms of collaboration developed across CLIL education contexts and addresses the ways in which encounters between teachers have been conceptualised to-date. This chapter also introduces tools helpful for negotiating and developing collaborative relationships and exemplary partnerships that can inspire and support collaboration between CLIL teachers. The chapter closes with implications for research and practice regarding collaboration between CLIL teachers.


YSO-asiasanatvieraskielinen opetusopettajatopetusyhteistyökumppanuus

Vapaat asiasanatcollaboration


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2024

Alustava JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-03-07 klo 00:46