A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Collaboration between CLIL teachers (2024)
Moate, J. (2024). Collaboration between CLIL teachers. In D. L. Banegas, & S. Zappa-Hollman (Eds.), The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning (pp. 177-191). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003173151-15
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Moate, Josephine
Emojulkaisu: The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning
Emojulkaisun toimittajat: Banegas, Dario Luis; Zappa-Hollman, Sandra
ISBN: 978-1-032-00195-1
eISBN: 978-1-003-17315-1
Julkaisuvuosi: 2024
Ilmestymispäivä: 03.07.2023
Artikkelin sivunumerot: 177-191
Kirjan kokonaissivumäärä: 568
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4324/9781003173151-15
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94356
Tiivistelmä
This chapter focuses on why collaboration between CLIL teachers is important and necessary for effective and rewarding CLIL implementation. This chapter outlines different forms of collaboration developed across CLIL education contexts and addresses the ways in which encounters between teachers have been conceptualised to-date. This chapter also introduces tools helpful for negotiating and developing collaborative relationships and exemplary partnerships that can inspire and support collaboration between CLIL teachers. The chapter closes with implications for research and practice regarding collaboration between CLIL teachers.
YSO-asiasanat: vieraskielinen opetus; opettajat; opetus; yhteistyö; kumppanuus
Vapaat asiasanat: collaboration
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2024
Alustava JUFO-taso: 2