O1 Abstrakti
Pedagogiset käytännöt työelämätaitojen oppimista tukemassa : itsearviointiin perustuvan mittarin kehittäminen (2022)
Virtanen, A., Tynjälä, P., Gerlander, M., Taalas, P., & Kallio, E. K. (2022). Pedagogiset käytännöt työelämätaitojen oppimista tukemassa : itsearviointiin perustuvan mittarin kehittäminen. In J. Laukia (Ed.), Pedaforum 2022 : Korkeakoulupedagogiikan päivät. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu. Haaga-Helian julkaisut. https://julkaisut.haaga-helia.fi/pedaforum-2022-korkeakoulupedagogiikan-paivat/#pedagogiset-kaytannot-tyoelamataitojen-oppimista-tukemassa-itsearviointiin-perustuvan-mittarin-kehittaminen-212
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Virtanen, Anne; Tynjälä, Päivi; Gerlander, Maija; Taalas, Peppi; Kallio, Eeva K.
Emojulkaisu: Pedaforum 2022 : Korkeakoulupedagogiikan päivät
Emojulkaisun toimittajat: Laukia, Jari
Konferenssin paikka ja aika: Helsinki, Suomi, 24.-25.8.2022
eISBN: 978-952-7474-20-4
Lehti tai sarja: Haaga-Helian julkaisut
ISSN: 2342-2920
eISSN: 2342-2939
Julkaisuvuosi: 2022
Kustantaja: Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: https://julkaisut.haaga-helia.fi/pedaforum-2022-korkeakoulupedagogiikan-paivat/#pedagogiset-kaytannot-tyoelamataitojen-oppimista-tukemassa-itsearviointiin-perustuvan-mittarin-kehittaminen-212
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
YSO-asiasanat: korkeakouluopetus; korkeakoulupedagogiikka; opiskelijat; työyhteisötaidot; viestintätaidot; itsearviointi; mittarit (mittaus)
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Ei raportoida
- Kasvatustiede (Kasvatustieteiden laitos KASLA) (Opettajankoulutuslaitos OKL) (Normaalikoulu NORSSI) KAS
- Viestintä (Kieli- ja viestintätieteiden laitos KIVI)
- Kielet (Monikielisen akateemisen viestinnän keskus Movi)
- Koulutuksen tutkimuslaitos (Koulutuksen tutkimuslaitos KTL) KTL
- Resurssiviisausyhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Wisdom
- Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Well