A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Internationalization of knowledge-intensive SMEs: The role of network relationships in the entry to a psychically distant market (2009)
Ojala, A. (2009). Internationalization of knowledge-intensive SMEs: The role of network relationships in the entry to a psychically distant market. International Business Review, 18(1), 50-59. https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2008.10.002
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ojala, Arto
Lehti tai sarja: International Business Review
ISSN: 0969-5931
Julkaisuvuosi: 2009
Volyymi: 18
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 50-59
Kustantaja: Elsevier
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2008.10.002
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36932
Lisätietoja: doi:10.1016/j.ibusrev.2008.10.002
YSO-asiasanat: tapaustutkimus
Vapaat asiasanat: Finland; Japan; Internationalization; knowledge-intensive firms; market entry; networks; psychic distance; software firms
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated