A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Internationalization of knowledge-intensive SMEs: The role of network relationships in the entry to a psychically distant market (2009)


Ojala, A. (2009). Internationalization of knowledge-intensive SMEs: The role of network relationships in the entry to a psychically distant market. International Business Review, 18(1), 50-59. https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2008.10.002


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatOjala, Arto

Lehti tai sarjaInternational Business Review

ISSN0969-5931

Julkaisuvuosi2009

Volyymi18

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot50-59

KustantajaElsevier

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2008.10.002

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36932

Lisätietojadoi:10.1016/j.ibusrev.2008.10.002


YSO-asiasanattapaustutkimus

Vapaat asiasanatFinland; Japan; Internationalization; knowledge-intensive firms; market entry; networks; psychic distance; software firms

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:17