A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The dynamics and characteristics of buying centre networks: A qualitative study on Finnish firms (2009)
Järvi, P., & Munnukka, J. (2009). The dynamics and characteristics of buying centre networks: A qualitative study on Finnish firms. Marketing Intelligence & Planning, 27(3), 439-457. https://doi.org/10.1108/02634500910955281
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Järvi, Pentti; Munnukka, Juha
Lehti tai sarja: Marketing Intelligence & Planning
ISSN: 0263-4503
Julkaisuvuosi: 2009
Volyymi: 27
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 439-457
Kustantaja: Emerald Group Publishing Limited
Kustannuspaikka: Iso-Britannia
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/02634500910955281
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: verkostoituminen; pienet ja keskisuuret yritykset
Vapaat asiasanat: Suomi; organisaatioiden ostokäyttäytyminen; pk-yritykset
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated