A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The dynamics and characteristics of buying centre networks: A qualitative study on Finnish firms (2009)


Järvi, P., & Munnukka, J. (2009). The dynamics and characteristics of buying centre networks: A qualitative study on Finnish firms. Marketing Intelligence & Planning, 27(3), 439-457. https://doi.org/10.1108/02634500910955281


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJärvi, Pentti; Munnukka, Juha

Lehti tai sarjaMarketing Intelligence & Planning

ISSN0263-4503

Julkaisuvuosi2009

Volyymi27

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot439-457

KustantajaEmerald Group Publishing Limited

KustannuspaikkaIso-Britannia

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/02634500910955281

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatverkostoituminenpienet ja keskisuuret yritykset

Vapaat asiasanatSuomi; organisaatioiden ostokäyttäytyminen; pk-yritykset

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 09:30