A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Assessment practices in the Finnish comprehensive school – what is the students’ role in them? (2009)


Huhta, A., & Tarnanen, M. (2009). Assessment practices in the Finnish comprehensive school – what is the students’ role in them?. In LED2007: Refereed conference proceedings of the 2nd International Conference on Language, Education and Diversity. Hamilton, New Zealand. Wilf Malcolm Institute of Educational Research (WMIER), University of Waikato.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHuhta, Ari; Tarnanen, Mirja

EmojulkaisuLED2007: Refereed conference proceedings of the 2nd International Conference on Language, Education and Diversity. Hamilton, New Zealand

ISBN0-9582504-4-4-8

Julkaisuvuosi2009

KustantajaWilf Malcolm Institute of Educational Research (WMIER), University of Waikato

KustannuspaikkaHamilton, New Zealand

JulkaisumaaUusi-Seelanti

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaJulkaisu on saatavilla vain CD-rom muodossa.


Vapaat asiasanatkielitaidon arviointi; arviointikäytänteet yläkoulussa

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-02-02 klo 10:00