A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Assessment practices in the Finnish comprehensive school – what is the students’ role in them? (2009)
Huhta, A., & Tarnanen, M. (2009). Assessment practices in the Finnish comprehensive school – what is the students’ role in them?. In LED2007: Refereed conference proceedings of the 2nd International Conference on Language, Education and Diversity. Hamilton, New Zealand. Wilf Malcolm Institute of Educational Research (WMIER), University of Waikato.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Huhta, Ari; Tarnanen, Mirja
Emojulkaisu: LED2007: Refereed conference proceedings of the 2nd International Conference on Language, Education and Diversity. Hamilton, New Zealand
ISBN: 0-9582504-4-4-8
Julkaisuvuosi: 2009
Kustantaja: Wilf Malcolm Institute of Educational Research (WMIER), University of Waikato
Kustannuspaikka: Hamilton, New Zealand
Julkaisumaa: Uusi-Seelanti
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Julkaisu on saatavilla vain CD-rom muodossa.
Vapaat asiasanat: kielitaidon arviointi; arviointikäytänteet yläkoulussa
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated