A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Tackling bullying: Victimized by peers as a student, an effective intervener as a teacher? (2009)
Kokko, T., & Pörhölä, M. (2009). Tackling bullying: Victimized by peers as a student, an effective intervener as a teacher?. Teaching and Teacher Education, 25(8), 1000-1008. https://doi.org/10.1016/j.tate.2009.04.005
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kokko, Teemu; Pörhölä, Maili
Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education
Julkaisuvuosi: 2009
Volyymi: 25
Lehden numero: 8
Artikkelin sivunumerot: 1000-1008
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2009.04.005
Pysyvä verkko-osoite: http://www.sciencedirect.com/science/journal/0742051X
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: koulukiusaaminen; opettajat
Vapaat asiasanat: kiusaamiskokemukset; interventiot
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated