A3 Book section, Chapters in research books
Kemian opettajien käsityksiä molekyylimallinnuksen käytöstä opetuksessa (2009)


Pernaa, J., Aksela, M., & Lundell, J. (2009). Kemian opettajien käsityksiä molekyylimallinnuksen käytöstä opetuksessa. In M. Aksela, & J. Pernaa (Eds.), Kemian Opetuksen Päivät IV: Arkipäivän kemia, kokeellisuus ja työturvallisuus kemian opetuksessa perusopetuksesta korkeakouluihin (pp. 195-204). Helsingin yliopisto.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Pernaa, Johannes; Aksela, Maija; Lundell, Jan

Parent publication: Kemian Opetuksen Päivät IV: Arkipäivän kemia, kokeellisuus ja työturvallisuus kemian opetuksessa perusopetuksesta korkeakouluihin

Parent publication editors: Aksela, Maija; Pernaa, Johannes

ISBN: 978-952-10-6007-6

ISSN: 1797-1517

Publication year: 2009

Pages range: 195-204

Publisher: Helsingin yliopisto

Place of Publication: Helsinki

Publication country: Finland

Publication language: Finnish; Swedish; English

Publication open access: Not open

Publication channel open access:


Keywords: modelling (creation related to information)

Free keywords: kemian opetus; molekyylimallinnus

Fields of science:


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Preliminary JUFO rating: Not rated


Last updated on 2021-08-06 at 21:35