A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Antecedents to permission based mobile marketing: an initial examination (2009)


Jayawardhena, C., Kuckertz, A., Karjaluoto, H., & Kautonen, T. (2009). Antecedents to permission based mobile marketing: an initial examination. European Journal of Marketing, 43(3/4), 473-479. https://doi.org/10.1108/03090560910935541


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJayawardhena, Chanaka; Kuckertz, Andreas; Karjaluoto, Heikki; Kautonen, Teemu

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Marketing

ISSN0309-0566

Julkaisuvuosi2009

Volyymi43

Lehden numero3/4

Artikkelin sivunumerot473-479

KustantajaEmerald

KustannuspaikkaUK

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/03090560910935541

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.emeraldinsight.com/0309-0566.htm

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48163


YSO-asiasanatluottamusmarkkinointikuluttajakäyttäytyminen

Vapaat asiasanatHavainto; mobiilit kommunikaatiojärjestelmät; Eurooppa

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:58