A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Antecedents to permission based mobile marketing: an initial examination (2009)
Jayawardhena, C., Kuckertz, A., Karjaluoto, H., & Kautonen, T. (2009). Antecedents to permission based mobile marketing: an initial examination. European Journal of Marketing, 43(3/4), 473-479. https://doi.org/10.1108/03090560910935541
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Jayawardhena, Chanaka; Kuckertz, Andreas; Karjaluoto, Heikki; Kautonen, Teemu
Lehti tai sarja: European Journal of Marketing
ISSN: 0309-0566
Julkaisuvuosi: 2009
Volyymi: 43
Lehden numero: 3/4
Artikkelin sivunumerot: 473-479
Kustantaja: Emerald
Kustannuspaikka: UK
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/03090560910935541
Pysyvä verkko-osoite: http://www.emeraldinsight.com/0309-0566.htm
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48163
YSO-asiasanat: luottamus; markkinointi; kuluttajakäyttäytyminen
Vapaat asiasanat: Havainto; mobiilit kommunikaatiojärjestelmät; Eurooppa
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated