A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
A comparative analysis of teacher competences in England and Finland (2009)
Nevalainen, R., & Kimonen, E. (2009). A comparative analysis of teacher competences in England and Finland. In M. T. Tatto, & M. Mincu (Eds.), Reforming teaching and learning: Comparative perspectives in a global era (pp. 127-147). Sense Publishers. Comparative and International Education; The WCCES Series, Vol 1. https://doi.org/10.1163/9789460910340_010
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nevalainen, Raimo; Kimonen, Eija
Emojulkaisu: Reforming teaching and learning: Comparative perspectives in a global era
Emojulkaisun toimittajat: Tatto, M. T.; Mincu, M.
ISBN: 978-94-6091-032-6
Painos: 1.
Lehti tai sarja: Comparative and International Education; The WCCES Series
Julkaisuvuosi: 2009
Sarjan numero: Vol 1
Artikkelin sivunumerot: 127-147
Kirjan kokonaissivumäärä: 291 sivua
Kustantaja: Sense Publishers
Kustannuspaikka: Rotterdam
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1163/9789460910340_010
Pysyvä verkko-osoite: http://www.sensepublishers.com
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: This volume is the first of five, with their origins in the proceedings of the World Congress of Comparative Education Societies XIII World Congress, which met in Sarjevo, Bosnia and Herzegovina, 3-7 September, 2007. The conference theme was Living Together: Education and Intercultural Dialogue.
YSO-asiasanat: vertaileva kasvatustiede
Vapaat asiasanat: Opettajan ammatillisuus; Suomi; Englanti
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated