A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
A Cultural Approach to Human-Centered Design - Measuring User Perceptions of Attractiveness in Smartphone Icons (2010)


Rousi, R. (2010). A Cultural Approach to Human-Centered Design - Measuring User Perceptions of Attractiveness in Smartphone Icons. In W. S. Yeo (Ed.), Young Investigators' Forum on Culture Technology - Engaging Culture and Technology (pp. 23-33). Daejeon: Korea Advanced Institute of Science and Technology.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Rousi, Rebekah

Emojulkaisu: Young Investigators' Forum on Culture Technology - Engaging Culture and Technology

Emojulkaisun toimittajat: Yeo, Woon Seung

Julkaisuvuosi: 2010

Artikkelin sivunumerot: 23-33

Kirjan kokonaissivumäärä: 10

Kustantaja: Korea Advanced Institute of Science and Technology

Kustannuspaikka: Daejeon

Julkaisun kieli: englanti

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Lisätietoja: Printed proceedings book.


YSO-asiasanat: käyttäjäpsykologia

Vapaat asiasanat: ihmisen tietokoneen vuorovaikutus; älykäspuhelin; kuvakeet; käyttäjökeskeinen suunnittelu


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Alustava JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2020-14-10 klo 21:45