D1 Article in a trade journal
Oppimista tukeva dokumentointi on sekä hyvää pedagogista kirjaamista että asiakirjojen aktiivista hyödyntämistä oppijan tukena (2023)
Alasuutari, M., Heiskanen, N., Rantala, A., & Vehkakoski, T. (2023). Oppimista tukeva dokumentointi on sekä hyvää pedagogista kirjaamista että asiakirjojen aktiivista hyödyntämistä oppijan tukena. e-Erika, 2023(2), 38-44. https://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Alasuutari, Maarit; Heiskanen, Noora; Rantala, Anja; Vehkakoski, Tanja
Journal or series: e-Erika
eISSN: 2243-0075
Publication year: 2023
Publication date: 01/11/2023
Volume: 2023
Issue number: 2
Pages range: 38-44
Publisher: Helsingin yliopisto, Koulutuksen arviointikeskus HEA
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: https://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92932
Abstract
Pohdintoja asiakirjoista ja opettajan työstä tuoreen kirjamme ”Hyvä pedagoginen kirjaaminen. Oppimista tukeva dokumentointi käytännössä” äärellä.
Keywords: teaching profession; documentation; registering; documents; individual education plan; pedagogical planning; curricula; competence development; best practices
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
VIRTA submission year: 2023
- Early Childhood Education (Department of Education KASLA) (Department of Teacher Education OKL) VKT
- School of Wellbeing (University of Jyväskylä JYU) JYU.Well
- Social Sustainability for Children and Families (University of Jyväskylä JYU) SOSUS
- Special Education (Department of Education KASLA) (Department of Teacher Education OKL) (Teacher Training School NORSSI) ERI