D1 Article in a trade journal
Oppimista tukeva dokumentointi on sekä hyvää pedagogista kirjaamista että asiakirjojen aktiivista hyödyntämistä oppijan tukena (2023)


Alasuutari, M., Heiskanen, N., Rantala, A., & Vehkakoski, T. (2023). Oppimista tukeva dokumentointi on sekä hyvää pedagogista kirjaamista että asiakirjojen aktiivista hyödyntämistä oppijan tukena. e-Erika, 2023(2), 38-44. https://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsAlasuutari, Maarit; Heiskanen, Noora; Rantala, Anja; Vehkakoski, Tanja

Journal or seriese-Erika

eISSN2243-0075

Publication year2023

Publication date01/11/2023

Volume2023

Issue number2

Pages range38-44

PublisherHelsingin yliopisto, Koulutuksen arviointikeskus HEA

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92932


Abstract

Pohdintoja asiakirjoista ja opettajan työstä tuoreen kirjamme ”Hyvä pedagoginen kirjaaminen. Oppimista tukeva dokumentointi käytännössä” äärellä.


Keywordsteaching professiondocumentationregisteringdocumentsindividual education planpedagogical planningcurriculacompetence developmentbest practices


Contributing organizations


Ministry reportingYes

VIRTA submission year2023


Last updated on 2024-03-07 at 20:26