G5 Artikkeliväitöskirja
On the rocky road of reading: effects of computer-assisted reading intervention for at-risk children (2010)
Saine, N. (2010). On the rocky road of reading: effects of computer-assisted reading intervention for at-risk children [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 400. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4092-8
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Saine, Nina
ISBN: 978-951-39-4079-9
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2010
Sarjan numero: 400
Kirjan kokonaissivumäärä: 95
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4092-8
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 erip. Lukemaan oppimisen kivisellä tiellä : verkkopohjaisen Ekapeli-ohjelman kuntouttavat vaikutukset riskilasten lukemaan oppimisessa. Julkaistu myös verkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-4092-8). Pitkittäistutkimus.
YSO-asiasanat: lukihäiriöt; riskiryhmät; lukutaito; erityisopetus; tietokoneavusteinen opetus; tietokoneavusteinen oppiminen; lukeminen
Vapaat asiasanat: lapset
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated