G4 Monografiaväitöskirja
Co-creation of value in advertising: an interpretive study from the consumers perspective (2010)
Aaltonen, H. (2010). Co-creation of value in advertising: an interpretive study from the consumers perspective [Doctoral dissertation]. jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto. Jyväskylä studies in business and economics, 97.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Aaltonen, Heli
ISBN: 978-951-39-4073-7
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in business and economics
ISSN: 1457-1986
Julkaisuvuosi: 2010
Sarjan numero: 97
Kirjan kokonaissivumäärä: 186
Kustantaja: jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Yhteinen arvonluonti mainonnassa : kuluttajakeskeinen tulkitseva tutkimus. Julkaistu myös verkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-4077-5). Kvalitatiivinen tutkimus.
YSO-asiasanat: mainonta; arvonluonti; kuluttajat; markkinointitutkimus; kulutustutkimus; kulutus; roolit
Vapaat asiasanat: räätälöinti
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated