G4 Monografiaväitöskirja
Co-creation of value in advertising: an interpretive study from the consumers perspective (2010)


Aaltonen, H. (2010). Co-creation of value in advertising: an interpretive study from the consumers perspective [Doctoral dissertation]. jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto. Jyväskylä studies in business and economics, 97.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatAaltonen, Heli

ISBN978-951-39-4073-7

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in business and economics

ISSN1457-1986

Julkaisuvuosi2010

Sarjan numero97

Kirjan kokonaissivumäärä186

Kustantajajakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaYhteinen arvonluonti mainonnassa : kuluttajakeskeinen tulkitseva tutkimus. Julkaistu myös verkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-4077-5). Kvalitatiivinen tutkimus.


YSO-asiasanatmainontaarvonluontikuluttajatmarkkinointitutkimuskulutustutkimuskulutusroolit

Vapaat asiasanaträätälöinti


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-02-02 klo 15:20