A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Finnish and UK English pre-teen children's text message language and its relationship with their literacy skills (2011)
Plester, B., Lerkkanen, M.-K., Linjama, L., Rasku-Puttonen, H., & Littleton, K. (2011). Finnish and UK English pre-teen children's text message language and its relationship with their literacy skills. Journal of Computer Assisted Learning, 27(1), 37-48. https://doi.org/10.1111/j.1365-2729.2010.00402.x
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Plester, Beverly; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Linjama, Lauri; Rasku-Puttonen, Helena; Littleton, Karen
Lehti tai sarja: Journal of Computer Assisted Learning
ISSN: 0266-4909
Julkaisuvuosi: 2011
Volyymi: 27
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 37-48
Kustantaja: Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Kustannuspaikka: West Sussex
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/j.1365-2729.2010.00402.x
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: lukutaito; kirjoitustaito; tekstiviestit; kirjoittaminen; lukeminen
Vapaat asiasanat: literacy skills
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2011
Alustava JUFO-taso: Not rated