B2 Book section
Hur fungerar läroplanssystemet ur finlandssvensk synvinkel? (2010)
Knubb-Manninen, G., & Heilä-Ylikallio, R. (2010). Hur fungerar läroplanssystemet ur finlandssvensk synvinkel?. In Esi- ja perusopetuksen opetussuunnitelmajärjestelmän toimivuus (pp. 177-189). Koulutuksen arviointineuvosto. Koulutuksen arviointineuvoston julkaisuja, 52.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Knubb-Manninen, Gunnel; Heilä-Ylikallio, Ria
Parent publication: Esi- ja perusopetuksen opetussuunnitelmajärjestelmän toimivuus
ISBN: 978-951-39-4166-6
Journal or series: Koulutuksen arviointineuvoston julkaisuja
ISSN: 1795-0155
Publication year: 2010
Number in series: 52
Pages range: 177-189
Number of pages in the book: 206
Publisher: Koulutuksen arviointineuvosto
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Swedish
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published: http://www.edev.fi/img/portal/19/Julkaisu_nro_52.pdf
Additional information: Läroplanssystemet för förskola och grundläggande utbildning - hur det fungerar. The functionality of the Finnish pre-primary and basic education curriculum system. Julkaistu myös verkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-4167-3, PDF).
Keywords: primary and lower secondary education; curricula; Swedish-speaking Finns; distribution of lesson hours
Free keywords: curriculum system; core curriculum; curriculum
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Preliminary JUFO rating: Not rated