A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Blended learning in master studies in mathematical information technology - Impacts on attendance and learning outcomes (2011)
Hakala, I., & Myllymäki, M. (2011). Blended learning in master studies in mathematical information technology - Impacts on attendance and learning outcomes. In Proceedings of the IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) (pp. 404-411). IEEE. https://doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773168
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hakala, Ismo; Myllymäki, Mikko
Emojulkaisu: Proceedings of the IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON)
ISBN: 978-1-61284-641-5
Julkaisuvuosi: 2011
Artikkelin sivunumerot: 404-411
Kirjan kokonaissivumäärä: 1210
Kustantaja: IEEE
Kustannuspaikka: Danvers
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773168
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: etäopetus; sulautuva opetus; aikuiskoulutus
Vapaat asiasanat: Videoluento; luento-osallistuminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2011
Alustava JUFO-taso: Not rated