A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Blended learning in master studies in mathematical information technology - Impacts on attendance and learning outcomes (2011)


Hakala, I., & Myllymäki, M. (2011). Blended learning in master studies in mathematical information technology - Impacts on attendance and learning outcomes. In Proceedings of the IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) (pp. 404-411). IEEE. https://doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773168


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHakala, Ismo; Myllymäki, Mikko

EmojulkaisuProceedings of the IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON)

ISBN978-1-61284-641-5

Julkaisuvuosi2011

Artikkelin sivunumerot404-411

Kirjan kokonaissivumäärä1210

KustantajaIEEE

KustannuspaikkaDanvers

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773168

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatetäopetussulautuva opetusaikuiskoulutus

Vapaat asiasanatVideoluento; luento-osallistuminen


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2011

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 10:50