G4 Monografiaväitöskirja
Pedagogista rajankäyntiä koulussa: inkluusioreitit ja yhdessä oppimisen edellytykset (2011)


Mikola, M. (2011). Pedagogista rajankäyntiä koulussa: inkluusioreitit ja yhdessä oppimisen edellytykset [Doctoral dissertation]. Jyväskylän yliopisto. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 412. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4348-6


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Mikola, Marjatta

ISBN: 978-951-39-4309-7

Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research

ISSN: 0075-4625

Julkaisuvuosi: 2011

Sarjan numero: 412

Kirjan kokonaissivumäärä: 304

Kustantaja: Jyväskylän yliopisto

Kustannuspaikka: Jyväskylä

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: suomi

Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4348-6

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4348-6

Lisätietoja: Defining pedagogical boundaries at school : the routes to inclusion and conditions for collaborative learning. Julkaistu myös verkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-4348-6). Etnografinen tutkimus.


YSO-asiasanat: peruskoulun ala-aste; alakoulu; oppimisympäristö; erilaiset oppijat; inkluusio; yhteistoiminnallisuus; yhteisöllisyys; yhteistoiminnallinen oppiminen; pedagogiikka; erityispedagogiikka; oppiminen

Vapaat asiasanat: inclusive pedagogy; school ethnography


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Alustava JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2023-10-05 klo 22:18