G4 Monografiaväitöskirja
Pedagogista rajankäyntiä koulussa: inkluusioreitit ja yhdessä oppimisen edellytykset (2011)
Mikola, M. (2011). Pedagogista rajankäyntiä koulussa: inkluusioreitit ja yhdessä oppimisen edellytykset [Doctoral dissertation]. Jyväskylän yliopisto. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 412. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4348-6
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Mikola, Marjatta
ISBN: 978-951-39-4309-7
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2011
Sarjan numero: 412
Kirjan kokonaissivumäärä: 304
Kustantaja: Jyväskylän yliopisto
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4348-6
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4348-6
Lisätietoja: Defining pedagogical boundaries at school : the routes to inclusion and conditions for collaborative learning. Julkaistu myös verkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-4348-6). Etnografinen tutkimus.
YSO-asiasanat: peruskoulun ala-aste; alakoulu; oppimisympäristö; erilaiset oppijat; inkluusio; yhteistoiminnallisuus; yhteisöllisyys; yhteistoiminnallinen oppiminen; pedagogiikka; erityispedagogiikka; oppiminen
Vapaat asiasanat: inclusive pedagogy; school ethnography
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated