O1 Abstrakti
Earth is Flat : Scandalous Content on Social Media (2024)
Wahid, R., & Karjaluoto, H. (2024). Earth is Flat : Scandalous Content on Social Media. In S. Cross, & A. Saboo (Eds.), 2024 AMA Winter Academic Conference : Unlocking Our Potential (pp. 587-590). American Marketing Association. https://www.ama.org/wp-content/uploads/2024/02/2024-Winter-AMA-Proceedings_Feb-28-2024.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Wahid, Risqo; Karjaluoto, Heikki
Emojulkaisu: 2024 AMA Winter Academic Conference : Unlocking Our Potential
Emojulkaisun toimittajat: Cross, Samantha; Saboo, Alok
Konferenssin paikka ja aika: St. Pete Beach, Florida, 20.2., 23.-25.2.2024
eISBN: 978-0-87757-018-9
Julkaisuvuosi: 2024
Artikkelin sivunumerot: 587-590
Kirjan kokonaissivumäärä: 1301
Kustantaja: American Marketing Association
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://www.ama.org/wp-content/uploads/2024/02/2024-Winter-AMA-Proceedings_Feb-28-2024.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Lisätietoja: Extended Abstract
Tiivistelmä
This study investigates how scandalous content influences customer engagement intention, purchase intention, and brand trust.
YSO-asiasanat: digitaalinen markkinointi; sisältötuotanto; brändit; brändäys; sosiaalinen media; skandaalit; asiakassuhde
Vapaat asiasanat: content marketing; social media; scandalous content; firm-generated content
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Ei raportoida