O1 Abstrakti
Earth is Flat : Scandalous Content on Social Media (2024)


Wahid, R., & Karjaluoto, H. (2024). Earth is Flat : Scandalous Content on Social Media. In S. Cross, & A. Saboo (Eds.), 2024 AMA Winter Academic Conference : Unlocking Our Potential (pp. 587-590). American Marketing Association. https://www.ama.org/wp-content/uploads/2024/02/2024-Winter-AMA-Proceedings_Feb-28-2024.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatWahid, Risqo; Karjaluoto, Heikki

Emojulkaisu2024 AMA Winter Academic Conference : Unlocking Our Potential

Emojulkaisun toimittajatCross, Samantha; Saboo, Alok

Konferenssin paikka ja aikaSt. Pete Beach, Florida20.2., 23.-25.2.2024

eISBN978-0-87757-018-9

Julkaisuvuosi2024

Artikkelin sivunumerot587-590

Kirjan kokonaissivumäärä1301

KustantajaAmerican Marketing Association

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://www.ama.org/wp-content/uploads/2024/02/2024-Winter-AMA-Proceedings_Feb-28-2024.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

LisätietojaExtended Abstract


Tiivistelmä

This study investigates how scandalous content influences customer engagement intention, purchase intention, and brand trust.


YSO-asiasanatdigitaalinen markkinointisisältötuotantobränditbrändäyssosiaalinen mediaskandaalitasiakassuhde

Vapaat asiasanatcontent marketing; social media; scandalous content; firm-generated content


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiEi raportoida


Viimeisin päivitys 2025-05-03 klo 21:45