A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Enriching primary student teachers’ conceptions about science teaching: Towards dialogic inquiry-based teaching (2011)


Lehesvuori, S., Ratinen, I., Kulhomäki, O., Lappi, J., & Viiri, J. (2011). Enriching primary student teachers’ conceptions about science teaching: Towards dialogic inquiry-based teaching. Nordic Studies in Science Education, 7(2), 140-159. https://doi.org/10.5617/nordina.235


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLehesvuori, Sami; Ratinen, Ilkka; Kulhomäki, Otto; Lappi, Jousia; Viiri, Jouni

Lehti tai sarjaNordic Studies in Science Education

ISSN1504-4556

Julkaisuvuosi2011

Volyymi7

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot140-159

KustantajaUniversitetet i Oslo & Umeå universitet

KustannuspaikkaOslo

JulkaisumaaNorja

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.5617/nordina.235

Pysyvä verkko-osoitehttps://www.naturfagsenteret.no/c1515377/binfil/download2.php?tid=1834144

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55628


YSO-asiasanattutkiva oppiminen

Vapaat asiasanatkommunikatiivinen lähestymistapa; dialoginen opettaminen


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2011

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:51