A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Enriching primary student teachers’ conceptions about science teaching: Towards dialogic inquiry-based teaching (2011)
Lehesvuori, S., Ratinen, I., Kulhomäki, O., Lappi, J., & Viiri, J. (2011). Enriching primary student teachers’ conceptions about science teaching: Towards dialogic inquiry-based teaching. Nordic Studies in Science Education, 7(2), 140-159. https://doi.org/10.5617/nordina.235
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehesvuori, Sami; Ratinen, Ilkka; Kulhomäki, Otto; Lappi, Jousia; Viiri, Jouni
Lehti tai sarja: Nordic Studies in Science Education
ISSN: 1504-4556
Julkaisuvuosi: 2011
Volyymi: 7
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 140-159
Kustantaja: Universitetet i Oslo & Umeå universitet
Kustannuspaikka: Oslo
Julkaisumaa: Norja
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.5617/nordina.235
Pysyvä verkko-osoite: https://www.naturfagsenteret.no/c1515377/binfil/download2.php?tid=1834144
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55628
YSO-asiasanat: tutkiva oppiminen
Vapaat asiasanat: kommunikatiivinen lähestymistapa; dialoginen opettaminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2011
Alustava JUFO-taso: Not rated