A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
"More homework for me, too." Meanings of differentiation constructed by elementary-aged students in classroom interaction (2012)


Vehkakoski, T. (2012). "More homework for me, too." Meanings of differentiation constructed by elementary-aged students in classroom interaction. European Journal of Special Needs Education, 27(1), 1-14. https://doi.org/10.1080/08856257.2011.645586


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatVehkakoski, Tanja

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Special Needs Education

ISSN0885-6257

eISSN1469-591X

Julkaisuvuosi2012

Volyymi27

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot1-14

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaIso-Britannia

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/08856257.2011.645586

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanateriyttäminenerityisopetuskeskustelunanalyysi

Vapaat asiasanatsosiaalinen vertailu


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2012

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 11:05