A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
"More homework for me, too." Meanings of differentiation constructed by elementary-aged students in classroom interaction (2012)
Vehkakoski, T. (2012). "More homework for me, too." Meanings of differentiation constructed by elementary-aged students in classroom interaction. European Journal of Special Needs Education, 27(1), 1-14. https://doi.org/10.1080/08856257.2011.645586
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Vehkakoski, Tanja
Lehti tai sarja: European Journal of Special Needs Education
ISSN: 0885-6257
eISSN: 1469-591X
Julkaisuvuosi: 2012
Volyymi: 27
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 1-14
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Iso-Britannia
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/08856257.2011.645586
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: eriyttäminen; erityisopetus; keskustelunanalyysi
Vapaat asiasanat: sosiaalinen vertailu
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2012
JUFO-taso: 1