B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Factors affecting help-seeking and learning gains in technology-enhanced inquiry-learning: The Effects of the classroom script and gender composition (2011)
Mäkitalo-Siegl, K., Fischer, F., & Kohnle, C. (2011). Factors affecting help-seeking and learning gains in technology-enhanced inquiry-learning: The Effects of the classroom script and gender composition. In R. J. Newley (Ed.), Classrooms: Management, Effectiveness and Challenges (pp. xx-xx). Nova Science Publishers.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Mäkitalo-Siegl, Kati; Fischer, Frank; Kohnle, Carmen
Emojulkaisu: Classrooms: Management, Effectiveness and Challenges
Emojulkaisun toimittajat: Newley, Rebecca J.
ISBN: 978-1-61324-601-6
Julkaisuvuosi: 2011
Artikkelin sivunumerot: xx-xx
Kustantaja: Nova Science Publishers
Kustannuspaikka: New York
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: sukupuoli
Vapaat asiasanat: neuvon kysymisen prosessit; luokkahuone skriptit
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2011
Alustava JUFO-taso: Not rated