B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Factors affecting help-seeking and learning gains in technology-enhanced inquiry-learning: The Effects of the classroom script and gender composition (2011)


Mäkitalo-Siegl, K., Fischer, F., & Kohnle, C. (2011). Factors affecting help-seeking and learning gains in technology-enhanced inquiry-learning: The Effects of the classroom script and gender composition. In R. J. Newley (Ed.), Classrooms: Management, Effectiveness and Challenges (pp. xx-xx). Nova Science Publishers.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMäkitalo-Siegl, Kati; Fischer, Frank; Kohnle, Carmen

EmojulkaisuClassrooms: Management, Effectiveness and Challenges

Emojulkaisun toimittajatNewley, Rebecca J.

ISBN978-1-61324-601-6

Julkaisuvuosi2011

Artikkelin sivunumerotxx-xx

KustantajaNova Science Publishers

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatsukupuoli

Vapaat asiasanatneuvon kysymisen prosessit; luokkahuone skriptit


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2011

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-05-04 klo 01:14