A4 Article in conference proceedings
Miten opettaja kokee valmiiksi suunnitellun opetusjakson tukevan GeoGebra-avusteisen tutkivan matematiikan toteuttamista? (2011)
Hähkiöniemi, M. (2011). Miten opettaja kokee valmiiksi suunnitellun opetusjakson tukevan GeoGebra-avusteisen tutkivan matematiikan toteuttamista?. In H. Sifverberg, & J. Joutsenlahti (Eds.), Tutkimus suuntaamassa 2010-luvun matemaattisten aineiden opetusta. Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuksen päivät Tampereella 14.-15.10.2010 (pp. 151-170). Kasvatustieteiden yksikkö, Tampereen yliopisto.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Hähkiöniemi, Markus
Parent publication: Tutkimus suuntaamassa 2010-luvun matemaattisten aineiden opetusta. Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuksen päivät Tampereella 14.-15.10.2010
Parent publication editors: Sifverberg, Harry; Joutsenlahti, Jorma
ISBN: 978-951-44-8680-7
Publication year: 2011
Pages range: 151-170
Number of pages in the book: 415
Publisher: Kasvatustieteiden yksikkö, Tampereen yliopisto
Place of Publication: Tampere
Publication country: Finland
Publication language: Finnish; English
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Keywords: case study; investigative learning; GeoGebra
Free keywords: määrätty integraali; oppilaslähtöisyys
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
VIRTA submission year: 2011
Preliminary JUFO rating: Not rated