A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Challenge of supporting vocational learning: Empowering collaboration in a scripted 3D game – How does teachers’ real-time orchestration make a difference? (2012)
Hämäläinen, R., & Oksanen, K. (2012). Challenge of supporting vocational learning: Empowering collaboration in a scripted 3D game – How does teachers’ real-time orchestration make a difference?. Computers & Education, 59(2), 281-293. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2012.01.002
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hämäläinen, Raija; Oksanen, Kimmo
Lehti tai sarja: Computers & Education
ISSN: 0360-1315
eISSN: 1873-782X
Julkaisuvuosi: 2012
Volyymi: 59
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 281–293
Kustantaja: Elsevier
Kustannuspaikka: London
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2012.01.002
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45464
YSO-asiasanat: kehittämistutkimus
Vapaat asiasanat: Opetuksen suunnittelu; 3D pelit
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2012
JUFO-taso: 3