B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
'Webvertising' am Beispiel von WWW-Präsenzen deutscher und finnischer Unternehmen (2001)


Lehtovirta, M.-M., & Ylönen, S. (2001). 'Webvertising' am Beispiel von WWW-Präsenzen deutscher und finnischer Unternehmen. In S. Ylönen, & M. Hahn (Eds.), Werbekommunikation im Wandel - Modernes Marketing in deutschen und finnischen Unternehmen (pp. 75-134). Lang-Verlag.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLehtovirta, Marja-Maria; Ylönen, Sabine

EmojulkaisuWerbekommunikation im Wandel - Modernes Marketing in deutschen und finnischen Unternehmen

Emojulkaisun toimittajatYlönen, Sabine; Hahn, Martin

ISBN3-631-36564-0

Julkaisuvuosi2001

Artikkelin sivunumerot75-134

KustantajaLang-Verlag

KustannuspaikkaFrankfurt am Main

JulkaisumaaSaksa

Julkaisun kielisaksa

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Vapaat asiasanatWerbung im WWW; interkulturelle Kommunikation in der Webwerbung deutsch-finnisch; Zielwerbung; Bannerwerbung

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-02-02 klo 22:20