B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
'Webvertising' am Beispiel von WWW-Präsenzen deutscher und finnischer Unternehmen (2001)
Lehtovirta, M.-M., & Ylönen, S. (2001). 'Webvertising' am Beispiel von WWW-Präsenzen deutscher und finnischer Unternehmen. In S. Ylönen, & M. Hahn (Eds.), Werbekommunikation im Wandel - Modernes Marketing in deutschen und finnischen Unternehmen (pp. 75-134). Lang-Verlag.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehtovirta, Marja-Maria; Ylönen, Sabine
Emojulkaisu: Werbekommunikation im Wandel - Modernes Marketing in deutschen und finnischen Unternehmen
Emojulkaisun toimittajat: Ylönen, Sabine; Hahn, Martin
ISBN: 3-631-36564-0
Julkaisuvuosi: 2001
Artikkelin sivunumerot: 75-134
Kustantaja: Lang-Verlag
Kustannuspaikka: Frankfurt am Main
Julkaisumaa: Saksa
Julkaisun kieli: saksa
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: Werbung im WWW; interkulturelle Kommunikation in der Webwerbung deutsch-finnisch; Zielwerbung; Bannerwerbung
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated