A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
“We Don’t Question Whether We Can Do This”: teacher identity in two co-teachers’ narratives (2012)
Rytivaara, A. (2012). “We Don’t Question Whether We Can Do This”: teacher identity in two co-teachers’ narratives. European Educational Research Journal, 11(2), 302-313. https://doi.org/10.2304/eerj.2012.11.2.302
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Rytivaara, Anna
Lehti tai sarja: European Educational Research Journal
ISSN: 1474-9041
eISSN: 1474-9041
Julkaisuvuosi: 2012
Volyymi: 11
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 302-313
Kustantaja: Symposium Journals
Kustannuspaikka: Oxford
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.2304/eerj.2012.11.2.302
Pysyvä verkko-osoite: http://www.wwwords.co.uk/eerj/
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: samanaikaisopetus; narratiivinen tutkimus; yhteisopettajuus
Vapaat asiasanat: yhteisopetus; opettaja-identiteetti
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2012
JUFO-taso: 2