A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
Unwanted literal translation : An underdiscussed problem in international achievement studies (2012)
Arffman, I. (2012). Unwanted literal translation : An underdiscussed problem in international achievement studies. Education Research International, 2012, Article 503824. https://doi.org/10.1155/2012/503824
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Arffman, Inga
Lehti tai sarja: Education Research International
ISSN: 2090-4002
eISSN: 2090-4010
Julkaisuvuosi: 2012
Volyymi: 2012
Lehden numero: 0
Artikkelinumero: 503824
Kustantaja: Hindawi Publishing Corporation
Kustannuspaikka: Yhdysvallat
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1155/2012/503824
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57111
YSO-asiasanat: kääntäminen; validiteetti; ekvivalenssi
Vapaat asiasanat: vertailukelpoisuus; kansainväliset arviointitutkimukset
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2012
JUFO-taso: 1