A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Web Analytics and Social Media Monitoring in Industrial Marketing: Tools for Improving Marketing Communication Measurement (2012)
Järvinen, J., Töllinen, A., & Karjaluoto, H. (2012). Web Analytics and Social Media Monitoring in Industrial Marketing: Tools for Improving Marketing Communication Measurement. In L. Robinson (Ed.), Proceedings of the Annual Conference of the Academy of Marketing Science (pp. 477-486). Omnipress. https://doi.org/10.1007/978-3-319-10912-1_157
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Järvinen, Joel; Töllinen, Aarne; Karjaluoto, Heikki
Emojulkaisu: Proceedings of the Annual Conference of the Academy of Marketing Science
Emojulkaisun toimittajat: Robinson, Leroy
ISBN: 0-939783-39-8
Julkaisuvuosi: 2012
Artikkelin sivunumerot: 477-486
Kustantaja: Omnipress
Kustannuspaikka: United States of America
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-10912-1_157
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: web-analytiikka; sosiaalisen median monitorointi; teollisuusmarkkinointi; markkinointiviestinnän mittaaminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2012
JUFO-taso: 0