A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Web Analytics and Social Media Monitoring in Industrial Marketing: Tools for Improving Marketing Communication Measurement (2012)


Järvinen, J., Töllinen, A., & Karjaluoto, H. (2012). Web Analytics and Social Media Monitoring in Industrial Marketing: Tools for Improving Marketing Communication Measurement. In L. Robinson (Ed.), Proceedings of the Annual Conference of the Academy of Marketing Science (pp. 477-486). Omnipress. https://doi.org/10.1007/978-3-319-10912-1_157


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJärvinen, Joel; Töllinen, Aarne; Karjaluoto, Heikki

EmojulkaisuProceedings of the Annual Conference of the Academy of Marketing Science

Emojulkaisun toimittajatRobinson, Leroy

ISBN0-939783-39-8

Julkaisuvuosi2012

Artikkelin sivunumerot477-486

KustantajaOmnipress

KustannuspaikkaUnited States of America

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-10912-1_157

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Vapaat asiasanatweb-analytiikka; sosiaalisen median monitorointi; teollisuusmarkkinointi; markkinointiviestinnän mittaaminen


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2012

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 11:12