A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
How value and trust influence loyalty in wireless telecommunications industry (2012)


Karjaluoto, H., Jayawardhena, C., Leppäniemi, M., & Pihlström, M. (2012). How value and trust influence loyalty in wireless telecommunications industry. Telecommunications Policy, 36(8), 636-649. https://doi.org/10.1016/j.telpol.2012.04.012


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKarjaluoto, Heikki; Jayawardhena, Chanaka; Leppäniemi, Matti; Pihlström, Minna

Painos1

Lehti tai sarjaTelecommunications Policy

ISSN0308-5961

eISSN1879-3258

Julkaisuvuosi2012

Volyymi36

Lehden numero8

Artikkelin sivunumerot636-649

KustantajaElsevier

KustannuspaikkaAmsterdam

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.telpol.2012.04.012

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48169


YSO-asiasanatluottamususkollisuuskäyttölojaalius

Vapaat asiasanatKoettu arvo; asiakassuhteen kesto; langattomat palvelut


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2012

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:39