A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Moral panic, moral regulation and essentialization of identities: Discursive struggle over unethical business practices in the Finnish national media (2013)


Siltaoja, M. (2013). Moral panic, moral regulation and essentialization of identities: Discursive struggle over unethical business practices in the Finnish national media. Culture & Organization, 19(1), 62-84. https://doi.org/10.1080/14759551.2011.644667


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSiltaoja, Marjo

Lehti tai sarjaCulture & Organization

ISSN1475-9551

eISSN1477-2760

Julkaisuvuosi2013

Volyymi19

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot62-84

KustantajaTaylor & Francis

KustannuspaikkaUK

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/14759551.2011.644667

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48837


Vapaat asiasanatorganization; Da; media identity


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2013

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:39