A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Moral panic, moral regulation and essentialization of identities: Discursive struggle over unethical business practices in the Finnish national media (2013)
Siltaoja, M. (2013). Moral panic, moral regulation and essentialization of identities: Discursive struggle over unethical business practices in the Finnish national media. Culture & Organization, 19(1), 62-84. https://doi.org/10.1080/14759551.2011.644667
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Siltaoja, Marjo
Lehti tai sarja: Culture & Organization
ISSN: 1475-9551
eISSN: 1477-2760
Julkaisuvuosi: 2013
Volyymi: 19
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 62-84
Kustantaja: Taylor & Francis
Kustannuspaikka: UK
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/14759551.2011.644667
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48837
Vapaat asiasanat: organization; Da; media identity
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2013
JUFO-taso: 1