A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Cross-lagged relations between kindergarten teachers’ causal attributions, and children’s interest value and performance in mathematics (2012)
Upadyaya, K., Viljaranta, J., Lerkkanen, M.-K., Poikkeus, A.-M., & Nurmi, J.-E. (2012). Cross-lagged relations between kindergarten teachers’ causal attributions, and children’s interest value and performance in mathematics. Social Psychology of Education: An International Journal, 15(2), 181-206. https://doi.org/10.1007/s11218-011-9171-1
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Upadyaya, Katja; Viljaranta, Jaana; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: Social Psychology of Education: An International Journal
ISSN: 1381-2890
eISSN: 1573-1928
Julkaisuvuosi: 2012
Volyymi: 15
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 181-206
Kustantaja: Springer
Kustannuspaikka: Netherlands
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s11218-011-9171-1
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: motivaatio; kiinnostus; matematiikka; esiopetus; omaehtoisuus
Vapaat asiasanat: opettajan kausaaliattribuutiot
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2012
JUFO-taso: 1