A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Cross-lagged relations between kindergarten teachers’ causal attributions, and children’s interest value and performance in mathematics (2012)


Upadyaya, K., Viljaranta, J., Lerkkanen, M.-K., Poikkeus, A.-M., & Nurmi, J.-E. (2012). Cross-lagged relations between kindergarten teachers’ causal attributions, and children’s interest value and performance in mathematics. Social Psychology of Education: An International Journal, 15(2), 181-206. https://doi.org/10.1007/s11218-011-9171-1


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatUpadyaya, Katja; Viljaranta, Jaana; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaSocial Psychology of Education: An International Journal

ISSN1381-2890

eISSN1573-1928

Julkaisuvuosi2012

Volyymi15

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot181-206

KustantajaSpringer

KustannuspaikkaNetherlands

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s11218-011-9171-1

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatmotivaatiokiinnostusmatematiikkaesiopetusomaehtoisuus

Vapaat asiasanatopettajan kausaaliattribuutiot


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2012

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 01:20