A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Generational Structuring of Childhood Images in Television Commercials (2013)
Lämsä, T. (2013). Generational Structuring of Childhood Images in Television Commercials. Families, Relationships and Societies, 2(2), 247-265. https://doi.org/10.1332/204674313X665904
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lämsä, Tiina
Lehti tai sarja: Families, Relationships and Societies
ISSN: 2046-7435
eISSN: 2046-7443
Julkaisuvuosi: 2013
Volyymi: 2
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 247-265
Kustantaja: Policy Press
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1332/204674313X665904
Pysyvä verkko-osoite: http://miranda.ingentaselect.co.uk/fstemp/c2f512b03b5bc78cf0b366da96e37f7d.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: images of childhood; commercials; child representations
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2013
JUFO-taso: 1