A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Generational Structuring of Childhood Images in Television Commercials (2013)


Lämsä, T. (2013). Generational Structuring of Childhood Images in Television Commercials. Families, Relationships and Societies, 2(2), 247-265. https://doi.org/10.1332/204674313X665904


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLämsä, Tiina

Lehti tai sarjaFamilies, Relationships and Societies

ISSN2046-7435

eISSN2046-7443

Julkaisuvuosi2013

Volyymi2

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot247-265

KustantajaPolicy Press

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1332/204674313X665904

Pysyvä verkko-osoitehttp://miranda.ingentaselect.co.uk/fstemp/c2f512b03b5bc78cf0b366da96e37f7d.pdf

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Vapaat asiasanatimages of childhood; commercials; child representations


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2013

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 02:06