A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teachers adapt their instruction in reading according to individual children’s literacy skills (2013)
Nurmi, J.-E., Kiuru, N., Lerkkanen, M.-K., Niemi, P., Poikkeus, A.-M., Ahonen, T., Leskinen, E., & Lyyra, A.-L. (2013). Teachers adapt their instruction in reading according to individual children’s literacy skills. Learning and Individual Differences, 23(1), 72-79. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2012.07.012
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nurmi, Jari-Erik; Kiuru, Noona; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Niemi, Pekka; Poikkeus, Anna-Maija; Ahonen, Timo; Leskinen, Esko; Lyyra, Anna-Liisa
Lehti tai sarja: Learning and Individual Differences
ISSN: 1041-6080
eISSN: 1873-3425
Julkaisuvuosi: 2013
Volyymi: 23
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 72-79
Kustantaja: Pergamon press
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2012.07.012
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: lukutaito; opiskelijat; opettajat
Vapaat asiasanat: Adaptive teaching; evocative impact; instruction
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2013
JUFO-taso: 2