A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teachers adapt their instruction in reading according to individual children’s literacy skills (2013)


Nurmi, J.-E., Kiuru, N., Lerkkanen, M.-K., Niemi, P., Poikkeus, A.-M., Ahonen, T., Leskinen, E., & Lyyra, A.-L. (2013). Teachers adapt their instruction in reading according to individual children’s literacy skills. Learning and Individual Differences, 23(1), 72-79. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2012.07.012


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNurmi, Jari-Erik; Kiuru, Noona; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Niemi, Pekka; Poikkeus, Anna-Maija; Ahonen, Timo; Leskinen, Esko; Lyyra, Anna-Liisa

Lehti tai sarjaLearning and Individual Differences

ISSN1041-6080

eISSN1873-3425

Julkaisuvuosi2013

Volyymi23

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot72-79

KustantajaPergamon press

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.lindif.2012.07.012

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatlukutaitoopiskelijatopettajat

Vapaat asiasanatAdaptive teaching; evocative impact; instruction


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2013

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 02:09