A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A Descriptive Case Analysis of Instructional Teaching Practices in Finnish Preschool Classrooms (2013)


Salminen, J., Hännikäinen, M., Poikonen, P.-L., & Rasku-Puttonen, H. (2013). A Descriptive Case Analysis of Instructional Teaching Practices in Finnish Preschool Classrooms. Journal of Research in Childhood Education, 27(2), 127-152. https://doi.org/10.1080/02568543.2013.767289


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Salminen, Jenni; Hännikäinen, Maritta; Poikonen, Pirjo-Liisa; Rasku-Puttonen, Helena

Lehti tai sarja: Journal of Research in Childhood Education

ISSN: 0256-8543

eISSN: 2150-2641

Julkaisuvuosi: 2013

Volyymi: 27

Lehden numero: 2

Artikkelin sivunumerot: 127-152

Kustantaja: Taylor & Francis

Kustannuspaikka: New York

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/02568543.2013.767289

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41162

Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02568543.2013.767289


YSO-asiasanat: esikoulu

Vapaat asiasanat: instructional teaching practices; classroom observations


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2013

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-25-08 klo 12:11