A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A Descriptive Case Analysis of Instructional Teaching Practices in Finnish Preschool Classrooms (2013)


Salminen, J., Hännikäinen, M., Poikonen, P.-L., & Rasku-Puttonen, H. (2013). A Descriptive Case Analysis of Instructional Teaching Practices in Finnish Preschool Classrooms. Journal of Research in Childhood Education, 27(2), 127-152. https://doi.org/10.1080/02568543.2013.767289


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSalminen, Jenni; Hännikäinen, Maritta; Poikonen, Pirjo-Liisa; Rasku-Puttonen, Helena

Lehti tai sarjaJournal of Research in Childhood Education

ISSN0256-8543

eISSN2150-2641

Julkaisuvuosi2013

Volyymi27

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot127-152

KustantajaTaylor & Francis

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/02568543.2013.767289

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41162

Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavillahttp://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02568543.2013.767289


YSO-asiasanatesikoulu

Vapaat asiasanatinstructional teaching practices; classroom observations


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2013

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:39