A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A Descriptive Case Analysis of Instructional Teaching Practices in Finnish Preschool Classrooms (2013)
Salminen, J., Hännikäinen, M., Poikonen, P.-L., & Rasku-Puttonen, H. (2013). A Descriptive Case Analysis of Instructional Teaching Practices in Finnish Preschool Classrooms. Journal of Research in Childhood Education, 27(2), 127-152. https://doi.org/10.1080/02568543.2013.767289
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Salminen, Jenni; Hännikäinen, Maritta; Poikonen, Pirjo-Liisa; Rasku-Puttonen, Helena
Lehti tai sarja: Journal of Research in Childhood Education
ISSN: 0256-8543
eISSN: 2150-2641
Julkaisuvuosi: 2013
Volyymi: 27
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 127-152
Kustantaja: Taylor & Francis
Kustannuspaikka: New York
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/02568543.2013.767289
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41162
Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02568543.2013.767289
YSO-asiasanat: esikoulu
Vapaat asiasanat: instructional teaching practices; classroom observations
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2013
JUFO-taso: 1