A4 Article in conference proceedings
Kriitikosta keskustelukumppaniksi – uutta otetta kirjoittamisen opetukseen (2013)
Kauppinen, M., & Hankala, M. (2013). Kriitikosta keskustelukumppaniksi – uutta otetta kirjoittamisen opetukseen. In L. Tainio, K. Juuti, & S. Routarinne (Eds.), Ainedidaktinen tutkimus koulutuspoliittisen päätöksenteon perustana (pp. 213-231). Suomen ainedidaktinen tutkimusseura. Ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja, Ainedidaktisia tutkimuksia 4.. http://hdl.handle.net/10138/38459
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Kauppinen, Merja; Hankala, Mari
Parent publication: Ainedidaktinen tutkimus koulutuspoliittisen päätöksenteon perustana
Parent publication editors: Tainio, Liisa; Juuti, Kalle; Routarinne, Sara
ISBN: 978-952-5993-07-3
Edition: 1
Journal or series: Ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja
ISSN: 1799-9596
eISSN: 1799-960X
Publication year: 2013
Number in series: Ainedidaktisia tutkimuksia 4.
Pages range: 213-231
Number of pages in the book: 231
Publisher: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura
Place of Publication: Helsinki
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: http://hdl.handle.net/10138/38459
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Web address where publication is available: https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/38459/AD_4_ISBN_978-952-5993-07-3.pdf?sequence=1
Keywords: ability to write; feedback
Free keywords: kirjoittamisen opetus; kirjoittamisen arviointi; opettaja
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2013
JUFO rating: 1